Thursday, November 13, 2008

Есүс Ертөнцийн Эзэн мөн үү (төгсгөл)

Есүс өөрийгөө бүхнийг Бүтээгч нэгэн гэж тунхагласан гэж үү?

Гэтэл Есүс өөрийгөө Ертөнцийн Эзэний эрх мэдлийг илэрхийлж байсан төдий бөгөөд өөрийгөө үнэндээ Тэр бүтээгч гэж хэлээгүй байж болох уу? Өнгөц харахад энэ нь боломжтой мэт харагдах боловч Есүсийн хэлсэн тэнгэр дэлхийн бүх эрх мэдэл надад өгөдсөн гэх үгнээс харахад тэр өөрөө бүхнийг Бүтээгч байхаас өөр аргагүй болоод байна. ”Бүх” гэдэг үг нь бүгдийг хамруулсан утгатай бөгөөд үүнд бүх бүтээлүүд тэр чигээрээ багтна.

Есүсийн хэлсэн үгсийг нарийвчлан гүнзгий харахад нэгэн давталт илэрхий болох болно. Есүс өөрийнхөө талаар хэлсэн тэдгээр гоц үгс хэрэв үнэн бол гарцаагүй түүнийг Мөнхийн Эзэн байсан гэдэгт дүгнэлтэнд хүргэдэг. Доор түүнийг харсан хүмүүсийн хэлсэн тиймэрхүү үгсийн жагсаалт байна.

  • Би бол дахин амилалт болоод амьдрал юм. (Иоган 11:25)
  • Би хорвоогийн гэрэл (Иоган 8:12)
  • Би болон миний Эцэг нэг юм (Иоган 10:30)
  • Би бол альфа ба омега, эхэн ба сүүл, эхлэл ба төгсгөл. (Үзэгдэл 22:13)
  • Би бол зам үнэн амь (Иоган 14:6)
  • Би бол Эцэг рүү очих цор ганц зам (Иоган 14:6)
  • Хэрэв та нар намайг харсан бол миний Эцгийг харсантай адил (Иоган 14:9)

Бид эргээд үндсэн утга санааг нь харах хэрэгтэй. Еврей судар дээр Мүшэх Ертөнцийн Эзэнээс нэрийг нь асуухад Ертөнцийн Эзэн түүнд шатаж байгаа бутан дотороос “БИ” гэж хэлсэн байдаг. Үүгээрээ Тэр Мүшэхэд Өөрийгөө цорын ганц Бүтээгч бөгөөд мөнх оршигч цаг хугацаанд үл захирагдагч гэдгээ илэрхийлэн ойлгуулж байсан юм.

Мүшэхийн үеээс хойш ямар ч Еврей өөрийгөө болон бусдыг “БИ” хэмээн илэрхийлдэггүй байсан юм. Үүний үр дүнд Есүсийн “БИ” хэмээн хэлсэн үг болгон еврей удирдагч нарыг үнэхээр бухимдуулж байсан. Жишээлбэл нэгэн удаа зарим удирдагч нар Есүсийг яагаад алахыг хүсэж байгаа тухайгаа тайлбарлан хэлэхдээ “Чи энгийн нэгэн хүн байж өөрийгөө Ертөнцийн Эзэн хэмээн үзэж байна.” Гэсэн байдаг. (Иоган 10:33)

Иймэрхүү үг шашины удирдагч нарын уурыг хүргэж байсан нь гол асуудал биш юм. Харин тэд Есүсийн яг юу хэлээд байгааг үнэхээр сайн мэдэж байсан юм. Тэдний хувьд Есүс өөрийгөө Ертөнцийн Бүтээгч Их Эзэн хэмээн хэлж байсныг тэд ойлгосон байна. Зөвхөн иймэрхүү үгс л тэдний хувьд Ертөнцийн Эзэний доромжилсонд тооцогддог. Тэгэхээр өөрийгөө Ертөнцийн Эзэн гэж хэлсэн Есүсийн үгс төдийгүй сонссон хүмүүсийн тэр үгэнд үзүүлж байгаа хариу үйлдлээс харахад л Есүс үнэхээр өөрийгөө Бүтээгч Эзэн хэмээн тунхаглаж байсан нь тодорхой байдаг.

Тэр үнэхээр л Ертөнцийн Эзэн мөн билээ.

3 comments:

Melanie said...

Awesome job, Babe.

Anonymous said...

Сайн байна уу?

tuul said...

????